Czy potrzebujesz strony internetowej zaczynając z biznesem?
Czy jest ona kluczowa do wzrostu Twojej sprzedaży?
Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.
Na myśl o słowie “strona internetowa” czy też “stronka” mamy na myśli projekt graficzny z elementami, gdzie można coś kliknąć, wysłać czy też kupić. Nie zawsze jednak strona służy nam do sprzedaży bezpośredniej. Mogą być na niej zawarte informacje o Tobie, o Twojej firmie, o ofercie, o cenach. Przyda się też w niektórych przypadkach mapka dojazdu, formularz kontaktowy. Nieodzowne będą też opinie klientów, przyjazny wygląd dopasowany do marki i branży czy chociażby przekierowanie zainteresowanych na Twoje Social Media. Stroną można nazwać również Ladning-Page, który za zadanie ma realizację jednego konkretnego celu.
Warto wiedzieć o stronie internetowej te 5 rzeczy!
- Strona nie zawsze “sprzedaje”
- Strona internetowa nie jest zawsze potrzebna
- Strona internetowa to Twoja wizytówka
- Sklep internetowy nie zawsze jest dobrym pomysłem
- Strona internetowa nie musi być piękna
Strona nie zawsze “sprzedaje”
Błędnym myśleniem jest: “Gdy tylko będzie strona — moja sprzedaż wzrośnie!”. Wszystko zależy od faktycznej potrzeby i realizacji konkretnego celu. Takim celem może pozyskanie adres mailowego, w celu budowy bazy mailingowej. Zadaj sobie to pytanie: „Po co mi strona, czego po niej oczekuję oraz w jakim celu chcę ją stworzyć”. To powinno załatwić sprawę.
Strona internetowa nie zawsze jest potrzebna (na początku działalności)
Prowadzisz mały sklepik z odzieżą? Wykonujesz usługi związane ze stylizacją rzęs czy mały warsztat samochodowy? Na początku działań nie potrzebujesz strony. Wystarczy Ci wizytówka google i odpowiednio dobrane działania marketingowe.
Strona internetowa to Twoja wizytówka
Budujesz markę osobistą? Jesteś freelancerem lub postanowiłeś zacząć działać “na swoim”? Zaprezentuj swoje doświadczenie, rozwiązane case’y, a nawet daj próbkę swoich możliwości np. w formie Lead-Magnetu.
Czujesz, że Twój marketing nie działa?
Umów się na niezobowiązującą rozmowę z naszym ekspertem i otrzymaj bezpłatnie strategię rozwoju Twojego biznesu.
Sklep internetowy nie zawsze jest dobrym pomysłem (na początku działalności)
Podobnie jak ze stroną. Na początku swojej działalności nie warto generować sobie koszta związane ze sklepem internetowym. Na takie ruchy warto sobie pozwolić jeśli generujemy “dobrą” sprzedaż innymi kanałami.
Strona internetowa nie musi być piękna
Strona ma spełniać konkretny cel, ale niekoniecznie musi wyglądać pięknie. Strona zapisu w moich Lead-Magnetach to zazwyczaj Nagłówek, krótkie rozwinięcie oraz pole do wpisania adresu email z checkboxem o przetwarzaniu danych i polityką prywatności w stopce. Trzymamy się zasady PISUAR. Natomiast to wszystko zależy od etapu Twojej działalności oraz z jakim doświadczeniem zaczynasz “na swoim”
Zobacz również
WordPress, jak zacząć? Dlaczego wordpress?
Dlaczego warto wybrać wordpress? Dlaczego aż ponad 60% użytkowników decyduje...
Przeczytaj cały artykuł >>Jaką domenę wybrać?
O czym należy pamiętać podczas wyboru domeny strony internetowej, aby...
Przeczytaj cały artykuł >>Gdzie kupić domenę i hosting?
Poznaj firmę, która dba o swoich klientów bardziej niż obsługa...
Przeczytaj cały artykuł >>Może Cię zainteresować
6 typów wideo, które musisz znać na Tiktoku!
Nie musisz się wygłupiać na TikToku, aby budować swoją markę...
Przeczytaj cały artykuł >>6 powodów dlaczego Twoja firma MUSI być na TikToku!
Tiktok - możesz wyprzedzić swoją konkurencję, podwoić przychody, a jednocześnie...
Przeczytaj cały artykuł >>Burger Drwala! Kopia ciężarówki coca-coli?
Burger drwala i Coca-Cola dostępne w ograniczeniu czasowym, napędzanie machiny,...
Przeczytaj cały artykuł >>