Mało znany sposób na wyprzedzenie konkurencji – czyli dlaczego Twoja firma musi być na TikToku?
Każdy z nas zna to gryzące uczucie gdy konkurencja sięga po więcej – ciśnie się na usta, że to „niesprawiedliwe” „pewnie oszukują” „przecież mają usługi na dużo gorszym poziomie” „co takiego robią, czego ja nie mogę?”. 85% firm sięgnie wtedy po ostatnie oszczędności aby tylko wypuścić nowy baner reklamowy.
A co jeżeli powiem Ci, że możesz wyprzedzić swoją konkurencję, podwoić przychody, a jednocześnie zbudować wiodącą markę na rynku… za darmo?
Link do platformy TikToka
Nowy na TikToku?
Zacznij już dziś, ale popełniaj błędów na starcie! Od tego zależy, jak będzie działać algorytm!
4 rzeczy do zapamiętania
- Codziennie aktywnych jest 8 milionów użytkowników.
- Każdego dnia publikowanych jest kilkaset video zachęcających do zakupu.
- 66% użytkowników spędza tam więcej niż godzinne dziennie.
- TikTok determinuje decyzje zakupowe 32% użytkowników (to około 3 milionów osób!)
Zdradzę Ci sekret, który wniesie Twój marketing na wyższy poziom – robią to zarówno osoby w jednoosobowej działalności jak i milionowe korporacje!
Jeżeli kiedykolwiek słyszałeś o TikTok-u to pewnie w kategorii „aplikacji dla dzieci”. W 2014 faktycznie była to aplikacja głównie dla młodej widowni. Ale to było ponad 7 lat temu!
Jeżeli działasz z marketingiem w social mediach — to musisz wiedzieć, że TikTok to taki Instagram z 2016 roku lub Facebook 2014. Patrząc na Twoją konkurencje mam wniosek, że większość osób wejdzie tam za 2-3 lata. Jak będzie już ZA PÓŹNO. Skoro już wiesz, że warto- zobacz jak robić to DOBRZE!
Aby tworzyć jakościowe filmy, które będą reprezentować Twoją markę – nie musisz nic płacić. Platforma za darmo udostępnia możliwość: publikowania video, korzystania z biblioteki dźwięków, montażu oraz dystrybucji.
Pomyślisz teraz „hmm..mam po prostu wrzucić video a TikTok zrobi za mnie resztę?” Trochę to tak wygląda.
7 bardzo ważnych kwestii
- Jakość audio i video musi być na wysokim poziomie
- Twoje video musi być krótkie (max 3 minuty, im krócej tym lepiej)
- Film musi być ciekawy – inaczej nikt nie będzie chciał go oglądać!
- Potrzebujesz zdefiniowanej grupy docelowej.
- Twój profil może dotrzeć jednego dnia do nawet miliona osób – dbaj więc o wizerunek swojej firmy na video
- Twoja widownia/ społeczność jest najważniejsza – nie idealna reklama produktu
- Zaangażowanie to klucz do sukcesu – warto odpisywać na komentarze i wiadomości
Nie ma znaczenia czy sprzedajesz rękodzieło, czy ubezpieczenia – jeżeli będziesz działać według zasad TikToka — zarobisz w ciągu miesiąca tyle, ile obecnie w rok.
Skąd mam taką pewność?
Z doświadczenia współpracy z setkami firm, które dzięki TikTok-owi przestały się martwić brakiem klientów.
Ewa Jabłońska