Teraz poznasz sekret, dzięki któremu zdobędziesz dużo obserwujących — o ile konsekwentnie podejdziesz do sprawy!
Jeżeli przez chwile zastanawiałeś się czy zacząć działać z TikTok-iem na pewno przyszło ci do głowy „ ee to aplikacja dla dzieci – nie ma tam moich klientów” lub „nie będę się wygłupiać jak ci wszyscy znani TikTok-erzy”. Uwaga.. mam dla Ciebie dobrą i złą wiadomość!
Link do aplikacji tiktoka
Nowy na TikToku?
Zacznij już dziś, ale popełniaj błędów na starcie! Od tego zależy, jak będzie działać algorytm!
6 typów video, które są SKUTECZNIEJSZE niż wygłupy:
- Edukacja – dziel się swoją wiedzą z odbiorcami i buduj pozycje eksperta.
- Inspiracja – motywuj i zachęcaj do działania.
- Testy – testuj produkty, usługi, gry, aplikacje.
- Historie – opowiadaj ciekawe i angażujące historie, które przyciągają ludzi.
- Pokaż problem – opowiedz się po jakiejś stronie konfliktu, przekaż swój punt widzenia, który przyciągnie osoby myślące podobnie.
- Vlog - pokaż swoje życie od kuchni. Jak spędzasz dzień, jakie masz problemy, z czym się zmagasz.
2 informacje na start
Nie musisz się wygłupiać!
Możesz sprzedawać produkty, generować zapisy na listę mailingową, budować pozycje eksperta a nawet swoją karierę – zachowując się tak jak chcesz. A właściwie: tak jak chcesz prezentować swoją markę osobistą/ wizerunek firmy.
Teraz czas na złą wiadomość
Informacja „Nie będę się wygłupiać dlatego nie zacznę działać na TikTok-u” to tylko wymówka.
Kluczem do sukcesu?
Wiesz, że 90% osób, które znam, a które za pośrednictwem TikTok-a zarabiają, nie nagrało ani jednego „zabawnego” video? I to nie dlatego, że nie chcą się wygłupiać – po prostu pewnie działania nie pasują do ich biznesu.
Co dalej?
Zawsze dopasowuj swoje działanie do klientów, których chcesz mieć, a nie do innych twórców, których oglądasz. Tak mała zmiana potrafi wygenerować realną sprzedaż.
Wystarczy, że odpowiednio określisz swoją grupę docelową ( kim są Twoi odbiorcy i dlaczego akurat oni) a Twoje działania staną się skuteczne.
Zobacz również
6 typów wideo, które musisz znać na Tiktoku!
Nie musisz się wygłupiać na TikToku, aby budować swoją markę...
Przeczytaj cały artykuł >>6 powodów dlaczego Twoja firma MUSI być na TikToku!
Tiktok - możesz wyprzedzić swoją konkurencję, podwoić przychody, a jednocześnie...
Przeczytaj cały artykuł >>Tiktok, czy warto? Co to jest Tiktok?
Tiktok - możesz wyprzedzić swoją konkurencję, podwoić przychody, a jednocześnie...
Przeczytaj cały artykuł >>Może Cię zainteresować
Burger Drwala! Kopia ciężarówki coca-coli?
Burger drwala i Coca-Cola dostępne w ograniczeniu czasowym, napędzanie machiny,...
Przeczytaj cały artykuł >>